Photobucket

08 mai 2013

Blikkfang















Sånn helt i min ånd, nemlig på tampen 
kommer et lite bidrag til NIBs konkurranse Bruktduellen. Denne flotte
dama stammer fra det glade 80 tallet og var i ganske shabby stand da den ble kjøpt for 25,- så 
jeg spraylakket den sort. Skjønt det begynner å bli noen skrammer siden nå, men litt skavanker skal man ha etter 30 år. 
Jeg liker den fremdeles like godt som da jeg kjøpte den og jeg kommer nok aldri til å glemme utrykket i ansiktet til sambo da han skjønte at puppedama skulle være med på lasset da vi flyttet sammen. Needless to say kanskje, men mannlige gjester 
som passerer denne på vei til toalettet i 2. etasje har gjerne en kommentar eller to 
når de kommer ned igjen ;) På bysten henger noen smykker fra 
Indiska, H&M og Accessorize.  



-


My contribution to NIBs 
contest about used and vintage items
in the interior. I got a 30 year old bust that keeps 
some of my jewelry safe and on display. 
I love her and so does any male guests 
that enters this house too ;) 





På siden til NIB kan du se 
flere flotte bidrag og la deg inspirere. Utrolig hvor mange 
unike hjem som finnes der ute med brukte 
kupp og artige detaljer. 




Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 
Klem fra Therese 



♥ 



2 kommentarer:

  1. Hihi kan tenke meg mannfolka har litt å sei etter å ha passert den,den var kul og stilig i svart:)
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så fint bidrag! La meg til som følger hos deg, mye fint da jeg skrollet meg nedover siden din.
    Lykke til i duellen:)

    SvarSlett