Photobucket

05 mars 2013

Sweet as honey












Sår hals, tett hode og vanilje te 
med varm melk har preget dagen min i dag. Ikke den 
aller beste måten å tilbringe tirsdagen på kanskje, men når den 
nyeste utgaven av KK innehar en reportasje fra nydelige 
HoneypieLIVINGs hjem så er det slettes ikke så ille likevel. 
Kan rett og slett ikke se meg mett på bildene  



-


I`ve spent the day inside 
with sore throat and vanilla tea with warm milk today. 
Not my best tuesday i have to say, but when the norwegian magazine 
KK presented an article from the lovely HoneypieLIVINGs home, 
the day suddenly turned so much brighter. 





Ha en flott kveld alle sammen. 
Her er tv`n avslått, rolig musikk surrer i bakgrunnen 
og tente lys over hele stua. Det beste med 
mørke kvelder uten tvil! 


Klem fra Therese 





4 kommentarer:

  1. Du tar sjelden vakre bilder, Therese!

    SvarSlett
  2. Må sei meg enig med Lisette over her,du tar så vakre bilder at det er ein fryd å sjå og så finner du så mange inspirerende bilder å vise oss,gleder meg alltid til å sjå!
    Nå er det ei stund siden eg har vært i bloggverden og kjenner det er litt tungt å begynne igjen,men det varer nok ikkje så lenge,hihi!

    Ønsker deg ein flott dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder:-) Og flott blogg!

    God helg til deg :)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  4. åh, satte nästan andan i halsen ..
    har inte fått det numret av kk hem än,
    ~ & inte sett hur det blev.. vad underbart
    att få se även det genom Din vackra blick !
    tack.. & tusind takk för fina ord !

    kärlek,

    hannah

    SvarSlett