Photobucket

07 mars 2013

Bohemsk romantikk












Pictures from K&Co via Pintrest - Sköna hem - Cote Maison - via Pintrest - Joss and Main






For noen år siden 
brukte jeg en del antikviteter både i interiør og klær/accessoirer, 
men et eller annet sted på veien sluttet jeg. Litt usikker på 
hvorfor for jeg har nok en liten skap bohemsk romantiker i meg som gjerne skulle 
blitt litt flinkere til det igjen. Akkurat nå kan det nok være leiligheten vi bor i for jeg føler 
vel ikke helt at jeg får det til å se spesielt bra ut når jeg forsøker.
Jeg synes antikke detaljer og møbler tar seg aller best ut når de befinner seg i hus eller leiligheter 
som hører til tiden detaljene kommer fra, eller når de settes i kontrast til moderne og stramme 
hus ala Helt Enkelts hjem. For øyeblikket bor vi i en leilighet bygd i 2006 med et litt for 
1990-talls preg etter min smak så skap bohemen får nok ligge på vent noen år til 
når vi flytter herfra ;) Men drømme kan man jo alltids....


-


Some pictures that shows the romantic bohemian in me. 
Not often it shows in the interior where we live unfortunately, 
but i hope it will one day when we live in a house that
will allow it without making it look funny. I kind of 
think it does in this rental apartment we live in 
now though. But i can always dream...




God torsdag alle sammen.

Klem fra Therese







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar