Photobucket

17 juli 2013

Home











Pictures by me glass purchased at Larsen  autumn catalog from Noa Noa







Vi er hjemme igjen med 
noen fine ferieminner i kofferten. 
Borte er definitivt bra, men hjemme er nok likevel best 
og mor i huset var ikke sein om å lage seg en etterlengtet vanilje chai 
da hun kom hjem mens guttungen frydet seg over synet av lekene sine igjen. 
Med i feriekofferten var også et latteglass, litt porselen fra By Nord og Design letters
 til lilleplutt og noen salgskupp fra Noa Noa til meg. Jeg elsker de klærne, men 
jeg må innrømme at det er sjeldent jeg unner meg noe derfra til 
full pris. Sommersalg derimot, det må man jo elske. Også 
kan man jo glede seg over den fine høstkolleksjonen
mens man venter på neste salg ;)  
  



-


We are finally 
home after a wonderful holiday 
with the familiy. We have so many memories
in our suitcase but it is nice to come home though. My boy 
loved seeing his toys again and me, well i need 
to admit that i did miss my vanilla chai.  




Therese






1 kommentar:

  1. Nydelige bilder❤Noa Noa har masse fint men har aldri kjøpt til meg sjølv men elsker klærne til jentene,kjøper ein del til dei siden eg jobber i ein butikk som selger barneklær!
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett