Photobucket

21 april 2013

Sunday evening and a good feeling

















 
Pictures by me - wooden tray from Broste Copenhagen
candle from Durance - black and white ceramics from Tine K. Home











Noen kveldsbilder fra heimen vår. 
I helgen har jeg vasket stort sett hele 1.etasje inkludert 
to store (og overfylte) vitrineskap innvendig og utvendig. Kunne 
nesten ikke fatte og begripe hvorfor jeg begynte på det prosjektet når 
jeg stod midt i det, men for en deilig følelse etterpå. Behov for en skikkelig 
rundvask var det også siden jeg gikk hjemme med en pjusk guttunge i 
hele forrige uke etter å ha selv vært syk. Så nå kan jeg starte 
en ny uke med et rent og ryddig hjem samt en frisk guttebass
ikke minst. Verdens deiligste følelse å gå til sengs med  
Og en enda større grunn til å glede seg: i morgen 
kommer et nytt KK Living!!! 




-




I have been spending my weekend cleaning our home,
included our two glass door cabinets in the livingroom. Could not
belive why i started that project when i was in the middle of it,
but i love the feeling now that it`s done. 
Wishing you a lovely week! 




Klem fra Therese



 






2 kommentarer:

  1. You're a bit further than I do. My windows have not been cleaned :)
    Your photos are really beautiful. And I love this wooden tray. I wish you a nice week, Yna

    SvarSlett
  2. Kjedelig når man står i det, men så utrolig deilig når det er ferdig. Herlige bilder du viser, god helg :)

    SvarSlett