Photobucket

12 april 2013

A moment of bliss


















Pictures by me - teacup from Indiska - round place mat from Tine K. Home 
 - vase from Bloomingville ( i think...) - candle from Côte Noire






Vi er klare for helg når fredagsblomstene 
kommer på bordet. De som bor i sentrale strøk av landet
har kost seg med nydelige buketter av ranunkler i lang tid har jeg sett.
Her jeg bor derimot er ikke tilgangen like god så dette er 
min første helg med ranunkler på bordet og de ble raskt 
revet bort i butikken så jeg. Måtte de stå våren ut!!! ;)  
Nå venter jeg bare på gutta mine også 
kan helgen begynne



-


Just want to wish you a lovely 
weekend with some pictures from a 
sweet moment of friday bliss. Tea and beautiful 
flowers on my table, not a bad way to start 
the weekend right? :) 






Klem fra Therese 







4 kommentarer:

  1. Wonderful Pictures!!! A beautiful weekend to you. Yna

    SvarSlett
  2. nyydelige bildet! samme greia her, vi har faktisk ikkje fått ranunkler i butikken enda. og eg maser og maser:-)
    dei er så fine og vårlige!

    Malin

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! =) Liker at de er sånn "slørete"...

    SvarSlett
  4. Så utrulig nydelige bilder og Raunkler er så vakre:)her har dei vært et par mnd allerede i butikken og dei er jo bare så fine:)
    Ei kjempefine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett