Photobucket

12 mars 2013

To me...











Pictures by me - small vintage mudra hand and shell pendant from Love Warriors




En litt forsinket bursdagsgave 
dumpet endelig ned i postkassen min i dag. 
Åh, som jeg har ventet på pakken fra Love Warriors 
of Sweden og den var uten tvil verdt ventetiden. 
Her er en liten smakebit. Gleder meg til å få 
opp den lille sølvhånden som skal få passe 
på smykkene mine. I`m in love




-



My birthday was in early february 
and here are a present i`ve been waiting for. 
Some lovelys from the beautiful shop of 
Love Warriors of Sweden!




Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god onsdag! 



Klem fra Therese 




2 kommentarer:

  1. åh, fina Du, ~ vad underbart att få se
    när sakerna når Er, genom en så vacker
    blick & lins som Din.. ! tusen tack ! ♡

    klem,
    hannah
    (honeypieLivingetc & love warrior)

    SvarSlett
  2. Perfekt bursdagsgave!!!! Love warriors hela web-butik står på önskelistan till min bursdag i maj. Herrejösses vilka kreativa själar!!!! Vacker blogg du har. Krams m

    SvarSlett